سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمکدون...


- از خواب صبحگاهى بپرهیزید و تلاش و کوشش خود را در جهت نظم و انضباط منزل و پوشش مرد بکار بندید تا زندگى شما شیرین‌تر شود.

- از تلخ رویی بپرهیزید و با لبخند محبت آمیز زندگى را شروع کنید، یک لبخند و تبسم خیلى کم مایه است، ولیکن سرمایه بزرگى بنام خوش خلقى شوهر و شادابى زندگى را با آن می‌توانید خریدارى نمایید.

- از چشم و هم چشمى و تقاضاى غیر مقدور از همسر بپرهیزید تا شوهر شما نزد شما و اهل خانه محبوب شده و خجالت زده و افسرده نگردد.

- از حسادت و رشک بپرهیزید تا به زندگى خود قانع و از همسر و فرزندان خود لذت ببرید. حسود جز رنج آفرینى براى خود کارى نمی‌کند.


- ساده زیستى و سالم زیستى را شعور و شعار واقعى خود قرار داده و از تجمل گرایی بپرهیزید تا زحمت زندگى را کمتر و زندگى را شیرین‌تر کرده باشید.

- از بدبینى به شوهر و دیگران بپرهیزید تا شوهر نزد شما عزیزترین و محبوب‌ترین افراد باشد و در مقابل، او بتواند به شما اعتماد و اطمینان نماید.

- از نق زدن و بهانه جویی بپرهیزید تا تمکین، آرامش و شادابى را به زندگى زناشوئى دعوت کرده و از طرف دیگر همسر شما در وظایف خویش موفق‌تر بوده و در نتیجه بیشتر خود را مدیون شما ببیند.

- از گفتگو پیرامون موضوعاتى که به نحوى ارزش‌های همسر را تضعیف یا نادیده می‌گیرد، پرهیز نمایید تا محیط گفتگو و هم‌نشینی شما آرام و بدون جدل باشد.




نوشته شده در تاریخ جمعه 92/11/25 توسط محسن تاجیک
درباره وبلاگ

محسن تاجیک
دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده این قدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده... ************** سلام دوستان گلم. محسن تاجیک هستم. یه استقلالیه دو آتیشه... کارشناس ارشد حقوق خصوصی مشاور امور حقوقی و قراردادها عضو انجمن حقوق شناسی ایران عضو انجمن آیین دادرسی مدنی عضو انجمن فقه و حقوق اسلامی عضو انجمن مدیران منابع انسانی ایران ***در چندین شرکت تولیدی و صنعتی در جایگاه کارشناس منابع انسانی، رئیس امور کارکنان و آموزش، مدیر توسعه منابع انسانی و معاون منابع انسانی و پشتیبانی اداری دارای سابقه کار هستم هم اکنون در چندین شرکت به عنوان مشاور امور حقوقی و قرارادها انجام وظیفه میکنم
mohsen.tajik@chmail.ir
bahar 20
 فال حافظ - فروشگاه اینترنتی - قالب وبلاگ